Upravljanju podataka

IZVJEŠĆE O UPRAVLJANJU PODATAKA

1. UVOD
1.1. Senia Group. (u daljnjem tekstu "Davatelj usluga") na web stranici design-radiatoren.se (u daljnjem tekstu: Web stranica) ima web-shop. Davatelj usluga ovim putem obavještava Korisnike o upravljanim osobnim podacima koje posjeduje, o ciljevima i praksama upravljanja osobnim podacima, odnosno o načinu i mogućnostima ostvarivanja prava Korisnika.
1.2. Davatelj usluga – kao upravljač podataka – prihvaća obavezu pravnog sadržaja iz ovog izvješća. Prihvaća odgovornost za to, da upravljanje podacima, koji su vezani s njenim djelovanjem su u skladu s zahtjevima važećih zakona.
1.3. Davatelj usluga obrađuje osobne podatke na temelju dobrovoljnog pristanka korisnika i u skladu s primjenjivim zakonima.
1.4. U slučaju kupnje na web stranici ili kontakta s Davateljem usluga, korisnik dobrovoljno prihvaća i daje svoje suglasje za dole opisana pravila upravljanje osobnim podacima s strane Davatelja usluge.
1.5. Načela upravljanja podacima pružatelja usluga usklađena su s nacionalnim i europskim propisima o zaštiti osobnih podataka, odnosno s Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) (EU) 2016/679.
1.6. Davatelj usluga upravlja podacima samo za vrijeme koji je potreban za postizanje ciljeva, u ovom vrjemenu uzima u obzir svoje obaveze koji su određeni pravnim zakonima.
1.7. Davatelj usluga dužan je poduzeti sve sigurnosne, tehničke i organizacijske mjere koje jamče odgovarajuću razinu sigurnosti podataka.
1.8. Pravila o privatnosti i pravila koja su na raspolaganju za kontroloru podataka na web stranici Davatelja usluga kontinuirano su dostupna.
1.9. Davatelj usluga zadržava pravo da u bilo koje vrijeme ažurira ovu Izjavu o privatnosti. O promjenama obavijestit će korisnike s objavom na web stranici.

2. IME UPRAVLJAČA PODATAKA
Senia Group
Poštanska adresa: Ulica Kardinala Alojzija Stepinca 17, 31000 Osijek
Telefon: +385 977070027
Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

3. UPRAVLJANJE PODACIMA VEZANE NA KUPNJU
3.1. Svrha upravljanja podacima je osiguranje vršenja narudžbe, isporuke i fakturiranje s strane Davatelja usluge u skladu sa zakonskim zahtjevima i da ispunjava obvezu jamstva.
3.2. Raspon obrađenih podataka obuhvaća sljedeće osobne podatke:
      - ime kupca
      - adresa kupca za naplatu
      - adresu za dostavu proizvoda (ako se razlikuje od adrese za naplatu)
      - adresa e-pošte kupca
      - broj/brojevi telefona kupca
3.3. Pravna osnova za rukovanje podacima
3.3.1. Upravljanje podacima od strane Dobavljača usluga temelji se na dobrovoljnom pristanku korisnika, kao i na europskim i nacionalnim zakonima.
3.3.2. Korisnik svoj pristanak daje – s čitanjem i razumijevanjem ovog izvješća o privatnosti - kupnjom na web stranici.
3.4. Trajanje rukovanja podacima
3.4.1. Rukovanje osobnim podacima Korisnika tijekom kupnje počinje s kupnjom i istječe s krajem jamstvenog razdoblja kupljenog proizvoda. Proizvodi kupljeni na Stranici - prema izjavi proizvođača – su jamčene za razdoblje od 5 do 10 godina. Razdoblje jamstva prikazano je zasebno za svaki proizvod.
3.4.2. Odredbe navedene u točki 3.4.1 neće utjecati na ispunjavanje zakonskih obveza čuvanja podataka. Računi izvršeni na nalogu koja se nalazi na web shopu koje obavlja Davatelj usluga bilježe se i pohranjuju za razdoblje određene Zakonom koji je na snazi (8 godina).
3.5. Krug osobe koji se upoznaju s podacima, obrada podataka
3.5.1. Prvenstveno unutarnje osoblje Davatelja usluge ima pravo na upoznavanje podataka, ali to se ne prenesu trećim stranama i korišteni su, odnosno može da se koriste samo u svrhe navedene u Odjeljku 3.1.
3.5.2. Online plaćanje
3.5.2.1. Prilikom prihvaćanja online plaćanja pomoću kartice, korisnik može odabrati svoj preferirani sustav online plaćanja. U vezi s tim, Davatelj usluga izjavljuje da Davatelj usluga nije u mogućnosti pristupiti informacijama o korisničkoj kartici, nema pristup podacima, Davatelj usluga samo pokreće plaćanje sa kojom upravlja Korisnik, preko platnog sistema odabranog davatelja usluge online plaćanja.
3.5.2.2. Tijekom plaćanja putem interneta s kreditnom karticom Korisnik prihvaća de se prenesu osobne podatke pohranjenih kod Davatelja usluga prilikom kupnje davatelju usluga platnog prometa. Svrha prijenosa podataka je pružanje provjere transakcija i provjere korisnika fraud-monitoring, kao i u svrhe navedene u upravljanju podacima određenog pružatelja usluga.
3.5.2.3. Naš partner za online plaćanje kreditnim karticama:
            PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A.
            22-24 Boulevard Royal L, 2449 Luxembourg
3.5.3. Obrađivači podataka
3.5.3.1. Za obradu podataka Davatelja usluga može koristiti usluge obrađivača podataka, na primjer poravnanje naloga i podmirenje nagodbe (Isporuka paketa). Davatelj usluga nije odgovoran za praksu upravljanja podacima kod takvih vanjskih sudionika.
3.5.3.2. Ime obrađivača podataka:
– Dachser France – 1 avenue de l'Europe, BP 80007, 85130 La Verrie, France
– Dachser SE – Thomas-Dachser Straße 2, 87439 Kempten, Deutschland
– DHL International UK – Southern Hub, Unit 1, Horton Road, Colnbrook, Berkshire, SL3 0BB, UK
– DHL Express Italy S.r.l. – Viale Milanofiori Palazzo U/3 Strada 5, Italia
– Europa Road – Shield Road, Dartford, Kent, DA1 5UR, UK
– Fercam Italia S.r.l – Via Ettore de Sonnaz, 11, 10121 Torino, Italia
– General Logistics Systems – Germany-Straße 1-7, 36286 Neuenstein, Deutschland
– Netteszt Kft - 1037 Budapest, Csillaghegyi út 19-21., Magyarország
– Parcelforce Worldwide – 25 Caldecotte Lake Dr, Caldecotte, Milton Keynes MK7, UK
– TNT Express (UK) – House Holly Lane, Atherstone, Warwickshire CV9 2RY, UK
– Waberer’s – Nagykőrösi út 351., 1239 Budapest, Magyarország
– UPS Europe SA – Ave Ariane 5, 1200 Bruxelles, Belgique

4. UPRAVLJANJE PODACIMA VEZANA ZA DAVANJE INFORMACIJE
4.1. Svrha upravljanja podacima je da se pružaju Korisniku informacije koje su tražene prije kupnje. Davatelj usluga ne šalje neželjene e-mailove (npr. Biltene) na adrese e-pošte koje daje Korisnik.
4.2. Pravni temelj upravljanja podacima: Korisnik daje suglasnost na dobrovoljno otkrivanje osobnih podataka prilikom traženja informacija ili ponude.
4.3. Raspon obrađenih podataka obuhvaća sljedeće osobne podatke:
      – ime
      - adresa e-pošte
4.4. Trajanje upravljanja podacima: Davatelj usluga obrađuje osobne podatke Korisnika prilikom podnošenja zahtjeva za informacije ili ponude na razdoblje od 1 godine.
4.5. Krug osobe koji upoznaju podatke, obrada podataka: pravo za upoznavanje podataka ima Davatelj usluge i njegovo interno osoblje, ali podaci nisu otkriveni i ne predaju se trećim licima, koriste se samo za svrhe navedene u točki 4.1.

5. COOKIE-I
5.1. Sustav pružatelja usluga postavlja male pakete (takozvani "cookie") na korisničko računalo za prilagođenu uslugu. Svrha cookie-a je osiguranje najviše razine funkcionalnosti za tu web lokaciju kako bi se povećalo korisničko zadovoljstvo. Posjetom web stranice i korištenjem određenih značajki web mjesta, pristajete na to da se navedeni kolačići pohranjuju na vašem računalu i da im pristupi Davatelja usluga.
5.2. Ovi kolačići ne prikupljaju podatke koji identificiraju Korisnika, rade s generičkim, anonimnim informacijama.
5.3. Ako korisnik ne želi omogućiti kolačiće, može je onemogućiti u postavkama preglednika. Međutim, ako su kolačići onemogućeni, neke značajke usluge mogu se koristiti samo djelomično ili uopće ne mogu da se koriste.
5.4. Logirani podaci koji se automatski bilježe u radu sustava ne mogu se koristiti za identifikaciju korisnika, pohranjeni su od trenutka generiranja, u razumnom vremenskom razdoblju kako bi se osiguralo funkcioniranje sustava do kraja tijeka rada.

6. GOOGLE
6.1. Davatelj usluga koristi Google Analytics, Google Remarketing, AdWords za praćenje konverzije i za mjerenje pohađanja web stranice i praćenje ponašanja svojih posjetitelja (npr. Koliko vremena proveo na web mjestu, bez obzira na to jesu li povratnici ili novi posjetitelji, koje su stranice pregledane).
6.2. Korisnici koji upotrebljavaju web stranicu daju svoj suglasnost da će programi opisani u odjeljku 6.1 staviti kolačiće na korisničko računalo koje prikupljaju korisničke podatke za Davatelja usluga. Korisnici će također daju suglasje za praćenje korisničkog ponašanja korisnika u okviru pružanih usluga, za obradu kod Upravitelja podataka.
6.3. Programi opisani u odjeljku 6.1 ne prikupljaju osobne podatke i nisu prikladni za osobnu identifikaciju.
6.4. Daljnje informacije o Googleovom upravljanju podacima potražite na sljedećoj vezi: https://policies.google.com/privacy?hl=hr
6.5. Korisnik može u bilo kojem trenutku onemogućiti spremanje podataka kolačiće za budućnost na sljedećoj vezi: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en

7. FACEBOOK
7.1. Davatelj usluga će dijeliti dio sadržaja, proizvoda, akcije web stranice, odnosno dio same web stranice na facebook.com web stranici.
7.2. Sa strane Korisnika tražene informacije će pružiti Davatelj usluga putem facebook.com, ali neće prikupljati korisničke podatke. Upravljanje podacima provodi se na web stranici facebook.com pa se pravila web mjesta zajednice primjenjuju na trajanje obrade podataka, način brisanja i izmjene podataka. Informacije o upravljanju podacima na Facebooku dostupne su na sljedećim linkovima: https://www.facebook.com/about/privacy,
https://www.facebook.com/legal/terms?ref=pf

8. Davatelj usluga kao upravljač podataka ima pravo i obvezu prenijeti nadležnim tijelima sve osobne podatke koji su mu dostupni i koje je legalno pohranio, a koji je obvezan zakonom ili zakonskom obvezom djelovanja. Zbog prijenosa takvih podataka i za posljedice ovih prijenosa, Davatelj usluga ne može biti odgovoran.

9. SIGURNOST PODATAKA
Davatelj usluga izjavljuje da je poduzela odgovarajuće sigurnosne mjere za zaštitu osobnih podataka od neovlaštenog pristupa, izmjene, prijenosa, otkrivanja, brisanja ili uništenja, kao i nedostupnosti zbog slučajnog uništenja i oštećenja zbog zamjene korištene tehnike.

10. PRAVA KORISNIKA
10.1. Pravo na informacije
Korisnik u bilo kojem trenutku može zatražiti informacije o osobnim podacima i drugim podacima koji se odnose na njega od Davatelja usluga. Davatelj usluga dužan je na zahtjev Korisnika pružiti informacije o podacima kojima upravlja, svrsi, pravnoj osnovi, trajanju upravljanja podataka i za koga i za koju svrhu su prenijeti Korisnikovi podaci. Davatelj usluga dužan je pisanim putem dostaviti tražene podatke u roku od 30 dana od podnošenja zahtjeva.

10.2. Pravo brisanja, ispravljanja ili blokiranja podataka Korisnika
10.2.1. Korisnik može u bilo kojem trenutku imati pravo ispraviti ili izbrisati pogrešno unošene podatke. Davatelj usluga će brisati podatke u roku od 15 radnih dana od primitka zahtjeva, u tom slučaju neće biti moguće vratiti. Brisanje se ne primjenjuje na obradu podataka propisanih zakonom (npr. Računovodstvenim propisima), koje Davatelj usluga zadržava za period koji je zakonom propisan.
10.2.2. Korisnici također mogu zatražiti da njihovi podaci budu blokirani. Davatelj usluga blokira osobne podatke ako Korisnik to zatraži ili ako na temelju informacija koje su mu dostupne može se pretpostaviti da će brisanje podataka ugroziti legitimne interese Korisnika. Blokirani osobni podaci mogu se obrađivati samo ako postoji takav cilj upravljanja podacima koji isključuje mogućnost brisanje osobnih podataka.
10.2.3. Davatelj usluga obavještava Korisnika o svim ispravcima, blokiranju ili brisanju, kao i onima kojima su prethodno prosljeđivani podaci radi obrade podataka. Obavijest se može izostaviti ako ne utječe na legitiman interes Korisnika s obzirom na svrhu upravljanja podacima.
10.2.4. Ako Davatelj usluga ne postupi po zahtjevu korisnika za ispravkom, blokiranjem ili brisanjem, on će u roku od 15 dana od primitka pisanog zahtjeva dati činjeničnu i pravnu osnovu za odbijanje zahtjeva za ispravljanje, blokiranje ili otkazivanje.

10.3. Pravo na prosvjed
Korisnik može uložiti žalbu zbog upravljanja s njegovim osobnim podacima. Davatelj usluga će ispitati prosvjed u najkraćem mogućem roku, ali najkasnije u roku od 15 dana od podnošenja zahtjeva, donijeti odluku o njegovoj valjanosti i obavijestit će podnositelja zahtjeva u pisanom obliku.

10.4. Pravo na prenosivost podataka
Korisnik ima pravo zatražiti osobne podatke koje je predao Davatelju usluga u formi u kojoj je zatražen i koja forma se popularno koristi u formi koji se može strojno čitati. Davatelj usluga dužan je dostaviti tražene podatke u pisanom obliku u roku od 30 dana od podnošenja prijave.

10.5. Davatelj usluga u vezi obrade podataka obavještava Korisnika, odnosno u vezi osobnih podataka pokreće akcije samo ako je Korisnik pravilno potvrdio svoj identitet.

11. PRAVNI UVJETI
11.1. Korisnik ako smatrate da su njeni podaci zloupotrijebljeni ili ako Davatelj usluga nije ispunio zahtjeve Upravljanja sa osobnim podacima, možete podnijeti žalbu na bilo koji od sljedećih kontakta:
Senia Group
Poštanska adresa: Ulica Kardinala Alojzija Stepinca 17, 31000 Osijek
Telefon: +385 977070027
Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Agencija za zaštitu osobnih podataka
Adresa: Martićeva ulica 14, 10 000 Zagreb
Telefon: +385 14609000
Email Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Web: www.azop.hr

11.2. Korisnik može primijeniti svoja prava pred Sudom ako je Davatelj usluga prekršio zakon o upravljanju podacima ili nije postupio u skladu sa zahtjevima Korisnika.

Datum stupanja na snagu Izjave o privatnosti: 24. svibnja 2018.

 

1411 times